October 21, 2008


menstrual pain is killing me right now
this 'auntie' 好来不来现在才来
luckily today finished school at 1150am
so i can take a rest at home

was discussed the sport meet stuff
i did enjoy when we were shouting GREEN HOUSE slogan
teeeeheeee
everyone of us was excited!!!

ahhh not going to talk much now
chaos >3<
i need to do small revision for spm after finish watching 与敌同行

我很对不起我语气很冲
不过你应该很清楚我不喜欢重复又重复的讲同一个问题
msn上你根本就get不到我的意思
我真的很想把你教懂 把所有语法都搞清楚
既然你选择跟朋友出去找工作
那请便吧
是你失去学习的机会
我没有多余的时间空出来给你
我的时间表排到明年
再说SPM已近在眼前 我相信你能够体谅
你不介意的话 可以明年再找我教你
可是这段期间如果遇到什么语法问题不要来找我
我不会再帮你了

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com