May 31, 2008
朝早上msn果阵
eling约我出街
真係奇迹中既奇迹
佢突然间话我知
佢既大舅父去世了
太突然了
节哀顺变吧

金日同fangyee, fee, cantik 去街
唔好意思牙
要你地等咁耐
blame it on my dad =p

去左唱k
我一直叫佢地唱希仔事件中主角d歌
嘻嘻嘻
IM SO BAD' *evil laugh*
fangyee你唱歌技巧进步神速
哈哈
我赞紧你架



cp真係好鬼死热
狂飙汗
去了睇superhero
劲无聊咯套戏
后面條友笑到劲大声
无言==''
有咩咁好笑?

睇完戏fangyee走左
我地去食mcD
冇计喇
肥婆係咁架啦
之后其他人走埋
净返我一个

上popular睇书
买左本笔记簿
想用黎记vocab
希望自己既英文有所进步


6点几先归家
po日记
睇amazing race
聼日去sutera
yen生日
近排唔会po自己既相
事因头发开始卷曲
又要去直发=[

亲爱的 ian 返黎喇
极之想见到佢
你想group study?!
係埋真架?
sorry my readers
feel like want to type cantonese so much
hand itchy bar~
hahahaha

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com