November 12, 2009

✿ 9 fen pu


雞蛋你 Chua Jik Zhao
你讓我懷念起在臺灣那短短八天的時光
噢我最愛的九份鋪
剛剛去看了哞的網志更新
我的天 正好是九份鋪
民宿,古早味的店鋪,好吃的小吃, 還有一些有的沒的的小東西
拜托 不要再虐待我了
不要逼我明年的壓歲錢全部拿去貢獻買飛機票

sorry Ms. Freda,
i cannot express well how i miss Taiwan in english
so i choose to use chinese to write this post
but i leave a link for you
photos of my favourite place in Taiwan =)

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com