May 03, 2009

BLACK & WHITE ♥

changed my desktop wallpaper again
i put SNSD Goobne cf's poster at first
but ended up with this
because the image width doesn't fit my screen
분홍색 좋아요

can you see the scedule
EVERY sunday 5 hours

attended Korean class sponsored by goverment at AMC
免付费
免费课本
免费午餐
基本上一切都很好
就当是从头再复习一遍
课堂上学习进度慢得可以
连pronunciation都要Jina一字一字地教
Leonie,我突然觉得我们好神
痞子英雄赞!
仔仔很gay
完全是charles的菜
趙又廷很man
可是眼睛小的不是我的那杯茶
传一演毒贩超像样的

我用我的无赖遮掩 谎言 从前 我太好骗
荒唐剧情 随时都会 上演
你用你的正义对抗 可怜 善变 虚伪的世界
最后 被我 撕裂、




我以后日记都会中,英语参杂
费事那些无聊的人又说我是Malay

我很在意!
在意的很呢!

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com