August 11, 2008
哇塞
简直就是轰动阿数学课
帅吖帅吖 o(≧o≦)o
连男生都甘拜下风耶
真的有给他杀到很多下不是一下下
我的天
今天眼睛真是吸收了足够营养喇喂
噢我不是花痴
只是爱好美好事物罢了哈哈哈哈
*班上的人应该知道我在说谁吧*
超high的

去miluku家挖宝
发表了一篇日本素材网的文章
爆多chio的素材咧 (⊙⊙)
猛捉素材捉到我手抽筋
谢喇miluku
可是日文看到我一个头两个大喇 ( ̄▽ ̄)~*

to bee bee
yes i saw it
maybe is we misunderstood her
算啦
如果人地钟意我d也想拎走
我冇所谓架
最多埋换过第二d chio chio
反正兔兔果度大把甘多
网络甘大
又好难怪人地既野同我一样既
唔好再去果度嘈喇
费事dudu又话我得罪人多称呼人少>.<
系wor
果网址sd左俾你
去睇下喇
里面有晒你要既歌
too dudu
系丫
我系疑心病重啊
你吹咩
哈哈哈哈
搞清楚件事埋好咯

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com