August 04, 2008

"我是女生 我只是女生….

*轻轻的留下一吻 是你对我的负责
你说我还只是女生 不懂爱的沉闷

轻轻擦去我的泪痕 是你成熟的象徵
你说你只会爱女人 还接著笑我笨

但是我心中的爱情 没那麼多的难题
我只知道爱上了 那就是爱上了 没有疑问

我是女生 只要爱一个人 就尽全力去争
不管爱情有多残忍 不管你笑我笨

我是女生 不管爱多残忍 我一直都认真
不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生...

Replay *

我是女生 只要爱一个人 就尽全力去争
不管爱情有多残忍 不管你笑我笨

我是女生 不管爱多残忍 我一直都认真
不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生..."

Hei se hui mei mei's album will be out on August the 22nd! (:

After the training of three EP's, hei se hui mei mei will finally be bringing on their first album. They've already grown up and are no longer the noisy little girls. Since tong tong has already left hei se hui mei mei, this will be the first work of only the 8 meimeis. In the album, many people were employed to help the meimeis create a song just for them, that is their style. Hei se hui mei mei will not be defeated by the tags, they will become stronger, and continue to shine on stage.
FINALLY. Waited so long for their album to be out. It been eons since the previous one.

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com